Dagens bokstav; A.

5 Oct

adamsfamily
Min A stor for Adamsfamily,
rett og slett fordi jeg digger dem!

adina
Min A står for Adina,
fordi hun er kjæresten min og fordi hun er helt fantastisk!

aksel_hennie200x200
Min A står for Aksel Hennie,
både fordi han er kjekk, og fordi han er flink.

Aqua
Min A står for Aqua,
fordi jeg elsket dem da jeg var lite, og fordi jeg hører på dem enda.

Aristokattene
Min A står for Aristokattene,
fordi det var ynglingsfilmen min da jeg var mindre.
Nå har jeg ikke sett den på ganske lenge.
australia
Min A står for Australia,
Fordi jeg vil så gjerne reise dit.

amina
Min A står for Amina,
fordi hun var bestevenninna mi, og fordi jeg savner den tiden.

Hva står din A for?

Legg igjen en kommentar

